duminică, 9 noiembrie 2008

on idling

astă-seară is all about doing nothing. vă dăruiesc acest filmuleț de o sută și de ani, pentru copilul din voi (care acum trebuie să fie foarte bătrân).

alice in wonderland, original adaptation



s'en foutre - v.tr., se désintéresser ou être totallement indifférent de la chose ou personne en question, n'en avoir rien à foutre, s'enficher

posibile aplicații denotative în momentul de față: discuțiile insipide via messenger, inițiate exclusiv cu scopul de a impresiona subsemnatul prin înșiruirea exhaustivă de lucruri care fac duminica agitată, amintirile despre pachete de țigări, albastre sau nu, prefăcute în roboței prin diverse seri tihnite, cu țigări întoarse sau dog ears, acoperite de fluturi sau de cuvintele noastre preferate, fuga cărtureștiului la o mie și de kilometri distanță, lăsându-mă acum să mă descurc cu un twinnings de portocală+scorțișoară amnezic, lipsa cofeinei, mesaje care anunță decese, și tot așa. lucruri cu care să te ocupi luni sau marți.

în noaptea asta renunț la meteahna de a mă împărți între guitar hero, sub pământ srl și wikipedia. mâine mă voi trezi devreme și voi fi viu și fericit. măcar o dată, de dragul varietății. ceea ce vă doresc și vouă.

'cause right now, idling is not sulking. ~

9 comentarii:

diddle spunea...

vai ce fain este filmuletul, eu habar nu aveam ca ar putea exista asa ceva, pfff!

aliiiceeee, :x

merci merci

catz spunea...

sa traiesti, madam did :)
ti-am comentat la evergrina, nici n-ai aruncat ochiul :p

Anonim spunea...

oh stop stop stop writing like me. you haz to.

Anonim spunea...

am urat-o pe Alice...restul nu conteaza!

catz spunea...

@audrey
i would to, daca nu mi-o luai tu inainte :p dar nu e un repros, see? asteptam cuminti...

@rox
de ce, ma? dar care era personajul tau? (sau asta, acuma, ca te-ai reprofilat pe femelele mai virile :p)

diddle spunea...

am aruncat acum, deja vizualizez raftul pe care o sa pun doar caietele pazite de zece recuperatori rusi in miniatura.

is mai mult de 200 de euro?

am vazut-o si pe isterica aia de menajera sau ce era, cum face declaratii in favoarea ei, apoi am fugit la banca dar nu-mi dau credit sa pot participa la eventuala licitatie. :(

Anonim spunea...

ah, blog nou! iaca vin si eu din urma...

Anonim spunea...

Encore plus fort:
contrefoutre (se) [kTtYBfutY] v. pron. (Conjug. : conj. foutre)
• 1790; de contre- et se foutre
¨ Pop. Se moquer* complètement (de). Je me contrefous de ses problèmes, qu'il ait des problèmes. Je m'en contrefous : cela m'est bien égal. Þ contrebalancer (s'en), se contrefiche. (le Petit Robert)
Je m'en contrefous/I don't give a flying fuck about it.
A se utiliza atunci cand "idling" devine obsesiv-compulsiv :)

catz spunea...

did - habar n-am cat sunt caietele, am sa sondez aceasta problema. dar tu ai deocamdata alte lucruri cu care te lupti :))

emily - era si vremea! :) vezi, eu am rupt tacerea radio, asa ca e mutarea ta :p

kat - sisoe et mon dieu, mai am pana acolo :D dar e bine sa inveti ceva nou in fiecare zi, sarumana! :)