sâmbătă, 22 ianuarie 2011

cărți de dat

mai jos, în premieră, marea mea donație de cărți!! [my grand once-in-a-lifetime free book giveaway bonanza extraordinaire]: anume pentru oamenii care ajung pe aici, am redactat o listă cu cărțile pe care vreau să le dau mai departe pentru o viață mai bună (o viață mai bună a cărților, să simtă și ele că li se acordă atenție). după o vreme, lista asta va ajunge și prin alte locuri așa că aveți exclusivitate. nu contează unde locuiți sau cît de bine vă știu de pe blog sau aiurea, n-aveți decît să reclamați cărțile pe care le vreți ( în limita a 2-3, mă gîndeam :) )

(nici nu mă întrebați de unde și pînă unde vă pocnește vreun titlu de pe-aici; vă sfătuiesc să nu repetați greșeala mea și să mergeți numai după ce știți că veți - măcar - frunzări. majoritatea sunt ediții noi, din 2000 încoace, deși mai există și ocazionala carte de anticariat. vă cam dați seama după caz. oferta e valabilă în limita stocului disponibil, îmi rezerv totuși dreptul de a mă răzgîndi în penultima clipă :p

n/a - Almanah 1995, ed. Magazin International (cu integrame partial rezolvate)
n/a - Dictionar EN-RO/RO-EN, ed. Aula, 35.000 termeni - dat
n/a - Nici un Zeu in Cosmos. Culegere de Texte de anticipatie pe teme ateiste
Almodovar, Pedro - Patty Diphusa - dată
Barthelme, Donald - Regele
Blandiana, Ana - Sertarul cu Aplauze oprită
Gherman, Silviu - Scurta si Plictisitoarea viata a lui Kjus. Povestiri - dată
Golea, Claudia - Planeta Tokyo oprită
Golea, Claudia - Tokyo By Night. Planeta Tokyo 2 oprită
Goma, Paul - Soldatul Ciinelui
Grisham, John - The Rain Maker (in limba engleza)- dată
Hoffman, Alice - Regina de Gheata
Larian, Sonia - Bietele Corpuri
Pavel Dora - Agata Murind. (Premiul USR 2003)dată
Pavese, Cesare - Casa de pe Colina - dată
Tanizaki, Junichiro - Jurnalul unui Batran Nebun - oprită
Yourcenar, Marguerite - Piatra Filosofala - dată

7 comentarii:

Anonim spunea...

eu, eu, pe agata murind!

emily

catz spunea...

oprită, în așteptarea posesoarei!

poate greșesc dacă-i zic un roman flaubertian autohton? tenebros în interior și-n exterior, introvertit, nevrotic. n-o părăsești pentru că madame agatha, c'est moi!

cu drag, mai departe.

Anonim spunea...

Multumesc! Sigur o sa-mi ia o vreme pana voi reusi sa te vizitez, poate mai curand vei avea tu drumuri care te vor purta pe plaiurile muntenesti.
À bientôt Madame Agatha!

emily

Anonim spunea...

Claudia x 2, la mine, e ziua mea pe 10 acum, mi se cuvine, nu discut :D

delma spunea...

cum e asta? "Nici un Zeu in Cosmos. Culegere de Texte de anticipatie pe teme ateiste"

catz spunea...

audrey, tu crezi că nu știam că e ziua ta? cărțile erau ca și oprite :D

catz spunea...

delma, adică delma-delma? bine te-am găsit. păi uite că am primit-o bonus de la un anticariat online. e o culegere de 18 povestiri cam S.F. din '85, românești (bufnilă & co) amestecate cu arthur clarke, stanislaw lem, asimov, totul prefațat de al. mironov. pe el poate că-l știi fiindcă "prefața" plicticos toate episoadele din star trek TNG pe vremea tvr-ului. (de fapt a fost și ministru la un moment dat dar sincer cui îi pasă?)
ce fac cu ea, hm?