vineri, 14 noiembrie 2008

desolation row

se mai duce o țigară pe geam. în timp ce ascult iar, cu neștirbită admirație, aceleași și aceleași câteva versuri ale lui dylan care gâdilă. cum naibii să scap eu de viciul ăsta când mereu se mai trezește unu' - "bă, tu ai față de fumător!" ??

vizavi, am vedere spre 80 de geamuri de unde răzbate lumina a 80 de monitoare unde 80 de suflete chatuiesc cu jumătățile mai bune.


All except for Cain and Abel
And the hunchback of Notre Dame
Everybody is making love
Or else expecting rain

7 comentarii:

diddle spunea...

ce faina e imaginea aia cu 80 de.. desolation column :)

Anonim spunea...

Dylan is the man, nu posa ma hotarasc what's my favourite track :) Imaginea imi aduce aminte de "little boxes", i don't know if u are familiar with the theme song (bine, are 1mie de versiuni, cate una pt fiecare episod :)) http://www.youtube.com/watch?v=u4KfJztaJ5I

Anonim spunea...

pana la urma nu te-ai lasat :)
80 de geamuri? mmmm... poate o sa-mi numar si eu vecinii intr-o zi.

hugs

Anonim spunea...

poti sa mi-o descrii pe sylvie?

catz spunea...

sylvie este bicolora, jumate rochita mauve, impestritata cu floricele si tivita-n cea mai fina dantela-jumate par blond, pacat al tineretii, de asemenea legat in codite mauve. sylvie este sofisticata dar nu pedanta, discreta si manierata, nu lasa oamenii sa se descalte la intrare, nu vorbeste cu gura plina, de fapt abia daca vorbeste, toate saloanele o curteaza cu staruinta.
sylvie este subiectul meu preferat! uneori tine loc si de predicat, numai cu prepozitiile nu se prea impaca. sylvie stie sa cante mai suav decat sirenele, decat bacantele, decat felicia filip, dar nu-mi canta decat mie, cand nu sunt atent. asta nu inseamna ca nu e la curent cu cele mai noi trenduri intelectuale clasate "art & essai". sylvie mi-e mentor si duhovnic. singura ei dovada de trufie e atunci cand isi pronunta numele, cu acel "i" prelungit intr-un susur, ca "ich"-ul nemtilor. adevarul e ca sylvie e o fiinta cam ermetica, e insondabila sylvie asta, ma face sa ma simt ca un copil. e naturala si desavarsita, sylvie.
nu are degete nici gene, dar dac-ar avea, ar fi cele mai lungi din lume. cateodata izbucneste, ca dintr-un façon, intr-un ras ca un clinchet.
sylvie uraste vanitatea si-mi sterge randurile in timp ce le scriu. ea e cea care-mi tine companie in zilele cand raman fara internet.

catz spunea...

si va dau hugs la toti, asa, on the house :D
(stiu tuv, am cazut si-n acel pacat :p)

Anonim spunea...

she'd make great friends cu Godot al meu. Doar ca el nu e bicolor, e mai mult alb-negru, pe o banca albastra.