sâmbătă, 26 noiembrie 2011

să te trezești într-o dimineață și să vezi că afară e 1966

11 comentarii:

almanahe spunea...

ce mi-e 2011, ce mi-e 1966...poate doar textul n-ar mai avea acea naivitate în gura crainicilor de astăzi....în rest, înzapezirile rămân aceleaşi :)

catz spunea...

așa e, așa e, precum grăiți senin ningeți. doar că anu ăsta n-o să am parte de-nzăpezire, așa că o caut și eu la origini, precum omul mereu istoria-și. bine, drept îi, cînd m-am născut io deja nu mai era la modă, dar rămîne în sinea lui un cînt frumos de cătănie:
"afară-i frig,
în casă-i frig,
deschid fereastra larg și strig:
îți multumesc partid iubit,
că m-ai călit, că m-ai călit, că m-ai călit."

catz spunea...

apropo, almanahe, mereu uit să las en passant comentariul, iar acum nu pot să-l aplic fiindcă scrii doar sub comision, dar pe andro-gineceul meu dacă eu nu te citesc uneori ca pe un băiat :pp

almanahe spunea...

ia să te pui mătăluţă să-mi isplici, cum adică scriu sub comision? :))
acum să văd eu pe unde-o să scoţi comentariul!

PâS:e bine că mă ceteşti ca pe un băiat, că cică femeile n-au "stofă" de scriitor...

sexincertul spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=lKZZNRnflMI

in caz ca nu-l stii, imnul controlorului e la minutul 47, dar ai grija ca poate da dependenta, mai ales daca ai pe cine sa trezesti cu el dimineata

catz spunea...

almanahilor, eu sunt un maestru al manipulării prin comentarii ambigue; prin comision a se citi vechiul "leapșă". au nu scrii tu lepșe? :p

catz spunea...

ofofof, amintiri de aur pe care nu le-am avut niciodată! dă-mi înapoi 47 de minute din viață, sexincertule și bucură-te că sunt deja dependent de un alt cîntecaci :D

almanahe spunea...

catz-ule, eu scriu! ;) leapşa de-i zici comision e un şut în toc, nişte galic în stilou, aromatic, astringent, sub formă de hap.

Evergreen spunea...

impotmoliti in frumos :)

almanahe spunea...

catz, m-am trezit într-o dimineaţă şi am văzut că afară era mai rău decât în 1966...

catz spunea...

știuuu, era 1954! păi crezi că mai ziceam eu pîs dacă știam că dezlănțui urgia? sunt sigur că ne confirmă și evergrina care e împotmolită, dar nu cred că mai în frumos. eu sunt împotmolit în soare, deci n-am ce comenta.