joi, 23 septembrie 2010

lucruri care ni s-au părut amuzante aseară

să fumez țigara cu paiul, apoi să-mi fumez degetul
*
(și sugarii fumează degete)
*
"domnișoara, ce-i cu lemnele astea, ai uitat să faci focul?"
*
"ai grijă că spargi scaunul!"
*
ultimul hit al lui cîntărescu
*
"ce te tot apeși așa? numai bunicul se apăsa toată ziua. cum era bunicul tău? ei, apăsător..."
*
-j, adu apa!
-e acolo la tine!
-nu contează, adu-o oricum.
*
(în pat) "mie-mi place să fiu în picioare, dovadă că și sunt!"
*
"și dacă uiți cum să bei apă fără pai? chelner, ce-i asta, eu te rog frumos vreau să știu cum se bea!!"

6 comentarii:

Anonim spunea...

Din burta sau din plamani se nasc cuvinte intelepte ce migreaza pana la creier. El, le respinge fara rusine si cere gurii sa le scuipe. :) ptiuuuu!

Evergreen spunea...

:)))) Daca ma amuza pe mine (care doar le citesc) pe voi cred ca v-au terminat

Unknown spunea...

Buna ziua.
Ma numesc Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - WMS
url - http://www.pointlogistix.ro/crosspoint-wms.html

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvsBuna ziua.
Ma numesc Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - WMS
url - http://www.pointlogistix.ro/crosspoint-wms.html

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

Luluts spunea...

Cat spam. Esti faimos, Catz drag :)

Eu voiam sa mi te pup a la Bucuresti. Si sa te intreb cand mai vii la noi, muritorii capitalisti *pun intended*

catz spunea...

lull-aby :*

de la o vreme parcursul tuturor îmi pare anapoda, muritorii - capitaliști ori ba - se închid în crusta vieților lor pline de urgențe și deadline-uri și devin așa, pe furate, străini.

eu zîmbesc citindu-te scriindu-mi, ca întotdeauna :) și tare mă bucur (pun intended & extended) și mult sper că în curînd o să am un răspuns la ce mă întrebi

Concurs copiat.ro spunea...

Super concurs. Esti invitat si tu sa participi. Te asteptam cu un email de confirmare.